سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماندگاری رژ لب

ماندگاری رژ لب

بهترین مارک رژ لب
دوران ماندگاری این رژها به جهت این‌که از مواد نگه‌دارای به کار گیری میکنند به‌طور معمول سه ساعت میباشد. سفارش ما این میباشد که به تفکر ماندگاری بیش تر و به کارگیری از رژهای صنعتی نباشید. در حالتی‌که نیاز داشتید که مقطع بیشتری رژ داشته باشید، بعداز سه ساعت رژ را تمیز‌نمائید و مجدد بزنید.

مراقبت رژ لب طبیعی
البته محافظت از رژهای طبیعی نیاز به اعتنا ویژه داراست.

تلاش فرمایید رژها را در معرض گرما قرار ندهید (بهتر میباشد در یخچال فریزر نگه دارید)
در آن‌ها‌را قطعاً ببندید تا از گرد و غبار در امان باشند
به جهت اهمیتی که طراوت این رژها داراست، معمولاً پس از پیشنهاد شما ساخته میگردند و جدید‌‌جدید به دستتان می‌رسند، پس تلاش فرمائید رژهایی که دوران متعددی از خریدشان می‌گذرد به کار گیری نکنید.
تزکیه رژ لب طبیعی از لب
توصیه میکنیم برای تزکیه رژلب‌های طبیعی از مواد طبیعی به کارگیری فرمائید.

 

عصاره گل سرخ یا این که گلاب: مثلا عصاره گل سرخ یک کدام از مؤثرترین و نادر‌خطرترین مواد طبیعی برای تزکیه پوست و زدودن مواد آرایشی از فیس میباشد.
به کارگیری از مواد طبیعی علاوه بر انگیزه اول شما یعنی منزه شدن رخ، به شادابی و سالم پوستتان هم یاری می نماید. استعمال مداوم از عصاره گل سرخ، زبری پوست را از دربین میبرد و پوست را واضح و شاداب می‌نماید. این عصاره به جهت خصوصیت انقباضی‌اش به توده شدن منافذ پوستی امداد می کند. گلاب نیز یک کدام از تندرست‌ترین تمیز کنده‌های فیس میباشد. به کار گیری روزمره از گلاب برای شست‌وشو، علاوه بر تمیز‌سازی فیس ازآلودگی‌ها و گرد و غبار، تأثیر شگرفی در ادب و تمدد اعصاب و روان دارااست.