سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرایند ایجاد رژ لب در منزل

تولید رژ لب

بهترین مارک رژ لب
فرایند ایجاد رژ لب در منزل
ایجاد رژ لب
رژ لب خانگی
اسباب و اثاث ما یحتاج برای تولید رژ لب در منزل :
روغن نارگیل یک قاشق چای خوری

همینطور بخوانید : ترفندهای داشتن لب های فوق العاده خوشگل و پررنگ!
پودر چغندر قند و یا این که چغندر قند آبگیری گردیده

کره کاکائو کمتر از یک قاشق چای خوری

موم عسل یک قاشق چای خوری

در آغاز موم عسل را به طرز بن ماری بر روی بخار آب به موقعیت مایع و قابل انعطاف در میاوریم ، آنگاه کره کاکائو و روغن نارگیل را به آن طولانی تر میکنیم .بعد از اینکه مواد به طور کامل وضعیت مایع و یکپارچه گرفتند پاره ای پودر چغندر قند (می‌توانی چغندر قند را آبگیری نمایی) طولانی تر می‌کنیم و تا یک دست شدن ترکیب میکنیم .

ایجاد رژ لب
روند تولید رژ لب
رژ لب گیاهی با چغندر قند

رژ لب گیاهی شما فراهم میباشد که به جهت قرمز رنگ بودن چغندر قند ، رنگ قرمز رنگ خوشرنگی دارااست . می‌توانی این رژ لب را در ظرفی در بسته و در یخچال فریزر محافظت فرمائید .

رژ لب طبیعی با اشکال توت‌ها
برای تولید رژ لب در منزل میتوانید گونه های توت با رنگ‌های قرمز‌رنگ، صورتی و بنفش را گزینش فرمایید تا رنگ دلخواهتان را تولید نماید. بهتر میباشد توت‌هایی را گزینش نماید از دید رنگ حاذق می‌باشند تا به طور کامل رنگ ساخت نمایند و یک رژ لب طبیعی خوشرنگ به شما کادو کنند.

4 عدد توت درشت را به خیر و خوبی له نمایید و آب و عصاره آن را بیرون کنید. این عصاره به تنهایی می تواند یک رژ لب طبیعی باشد و با زدن آن به روی لب‌ها، رنگ طبیعی به آن بدهد. ولی برای اینکه جلا و ماندگاری آن اضافه شود و رنگ آن نیز تقویت گردد، به رژ لب طبیعی خویش مقدار پاره ای روغن زیتون یا این که وازلین طولانی تر فرمائید تا براق و درخشان گردد.

همینطور می توانید به‌این رژ لب طبیعی ، مقدار بسیار مقداری پودر اسپرسو بیشتر فرمائید که در این‌حالت یک مخلوط رنگ حاذق و عالی خواهید داشت. عصاره توت به بازه متعددی در سردخانه باقی نمی‌ماند و زود کم آب میگردد، اما در صورتیکه آن را با روغن یا این که وازلین مخلوط نمایید و آنگاه در یک پیاله کوچک دربسته بریزید، تا برهه زمانی‌ها در یخچال فریزر باقی می ماند.