سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گونه های رژ لب های جامد

بهترین مارک رژ لب

استفاده کننده عزیز، شما روزمره 2 عدد نوشته‌ی‌علمی میتوانیآشنایی با اشکال رژ لب

خواسته از گونه های رژ لب صرفا تفاوت در رنگ آن‌ها وجود ندارد, رژ لب های مختلفی در بازار موجود است که از دید محصول و بافت با هم تفاوت دارا هستند و به نحوه ها مختلفی آیتم استعمال قرار می‌گیرند. تمامی خانم ها بایستی با اشکال رژ لب های جامد و مایع و خصوصیت هرکدام از آن‌ها آشنا باشد تا بتواند شایسته ترین رژ لب را برای حالت های متعدد گزینش نماید.

 

گونه های رژ لب های جامد

رژ لب های کرمی و خصوصیت آنان :

رژ لب های کرمی پوشش خیر دارا هستند و درخشان میباشند, اینگونه رژ لب ها معمولا ماندگاری متعددی دارا هستند و سبب تقویت و پر رنگ به لحاظ وصال لب ها می گردند. رژ لب های کرمی برای حالت های متفاوت قابل به کار گیری اند تنها بایستی در تعیین رنگ آن توجه نمائید.

 

 

راهنمای بدون نقص گونه های رژ لب
رژ لب کرمی
مطالب پیشنهادی

خرید کرم پودر مات شون گونه Smoting شماره S06 از گیسو‌بدن‌رو
خرید کرم پودر مات شون جور Smoting شماره S06 از موی‌بدن‌رو


رژ لب کرمی نسبت به رژ لب واضح پوشش بیشتری دارااست و بافت خاصی را روی لب ساخت مینماید که با درخشش و برق هم یار میباشد. برخلاف رژ لب واضح ترکیبات روغنی بیشتری در خویش داراست رژ لب کرمی ترکیبات مومی بیشتری داراست و این جور مخلوط سبب پوشش اضافه و ماندگاری بهتر آن روی لب‌ها میگردد. رژ لب کرمی معمولا با مواد معدنی موثر و تغذیه کننده بافت لب مثل ویتامین E و آلوئه یار و همدم میباشد که منجر لطافت و تقویت بافت لب می گردد. رژ لب کرمی میتواند بافت درخشان، مخملی و یا این که حتی اکلیلی داشته باشد که سبب پر رنگ‌خیس چشم شدن لب‌ها میگردد. رژ لب کرمی را بسته به رنگ و بافت آن می توانید برای شرایط‌های غیر قانونی مثل گردش در شهر و یا این که حالت‌های قانونی مثل گوشه و کنار کاری (در رنگ‌های ملایم و در حدود رنگ طبیعی لب) و حتی ضیافت‌ها و مجالس (در رنگ‌های تند و پر‌نور و مجلسی) به کار گیری نمائید و پوشش زیبایی روی لب‌های خویش داشته باشید.

 

راهنمای بدون نقص اشکال رژ لب
برق لب یکی گونه های رژ لب
برق لب که معمولا تحت عنوان رژ لب مایع هم شناخته میشود همانگونه که از نامش پیداست سبب درخشان شدن لب‌ها می‌گردد و زیبایی خاصی به آن ها می دهد. این مدل رژ لب در ده سال‌های قبلی یعنی ده سال 90 و 2000 به شدت دوست داستنی بود ولی اینک هم گونه‌های متعدد برق لب را به خصوص در فصل‌های گرم سال می‌اقتدار بهره مند شد زیرا معمولا رژهای کرمی و مات و برجسته برای فصل‌های فصل بهار و فصل‌تابستان مطلوب نیستند. برق لب می تواند بی‌رنگ و یا این که رنگی باشد که دسته بی‌رنگ آن معمولا روی رژ لب جامد زده میگردد تا درخشش بیشتری به آن بدهد. کلاً رژ لب مایع یا این که برق لب جور رژ لب مطلوب برای جوان ها و نوجوان ها میباشد که برای به کار گیری روزانه پباده سازی شده‌است ولی شما میتوانید در ضیافت‌ها هم برای تجدید آرایش و پیرایش خویش از آن به کار گیری کرده و درخشش و جذابیت بیشتری به فیس خویش بدهید.

 

 

رژ لب های واضح و خصوصیت آنان :

رژ لب های روشن پوشش دهی و رنگ خاصی ندارند تنها منجر میگردند لب ها روشن و زیباتر شوند, این رژ لب ها برای مادمازل ها و آرایش و پیرایش روزانه بسیار مطلوب می‌باشند. پرهیز از کم آبی لب یک کدام از دیگر از خصوصیت های رژ لب های واضح میباشد.

 

 

 

رژ لب های مات و خصوصیت آن‌ها :

رژ لب های مات امروزه دوستداشتنی ترین مدل رژ لب میان خانم ها می‌باشند که بدون نقص ترین پوشش دهی و بیشترین ماندگاری را دارا‌هستند, رژ لب های مات طیف رنگی گسترده ای دارا هستند و برای مجالس مطلوب خیس می‌باشند. یک کدام از بدی های اینگونه رژ لب ها این میباشد که سبب ساز بی آبی لب ها می‌شوند.

 

لاک لب و خصوصیت های آن :

لاک لب نسبتاً مشابه رژ لب های مات میباشد و درخشان وجود ندارد, ماندگاری لاک لب فوق العاده میباشد. لاک لب برای عروس خانم ها هم آیتم قابل قبولی میباشد چون پوشش دهی و ماندگاری بالایی دارااست.د دستکاری فرمایید، برای به کار گیری بیش تر لطفا به بخش ارتقا رجوع کنید.