سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایجاد خط دیده طبیعی

مراقبت رژ لب : از جای خالی رژ لب ، چپ استیک و پیاله آرایشی دارنده در میتوانید به کارگیری فرمائید . قبلی از مصرف بایستی طاقت نمائید تا به طور کامل محکم شود . برای محکم شدن می‌توانید آن را باطن سردخانه بگذارید .

بهترین مارک رژ لب

تولید رژلب با پودر سایه دیده :

ایجاد خط دیده طبیعی

مهیا کردن سایه دیده : از سایه دیده کهن به کارگیری فرمایید یا این که یک سایه دیده ارزان بخرید . سایه دیده صد رد صد بایستی پودری باشد و از مدل ژل و دیگر گونه های آن نمیتوان بهره مند شد .

سایه دیده را درون یک ظرف ریخته و با پشت قاشق آن را تماما پودر فرمائید تا تماما پودر و یکپارچه شود .

سایه دیده طبیعی

پودر سایه دیده را با ژل پترولیوم ( وازلین ) ادغام نمایید . یک قاشق غذاخوری ( 15 میلی لیتر ) از وازلین را باطن کاسه ریخته و قاشق چایخوری ( 5 میلی لیتر ) از پودر سایه دیده را به آن بیشتر نمایید . کاسه را درون مایکروویو نهاده و تا آب شدن و جاری شدن آن ادغام را حرارت دهید .


در شرایطی که می‌خواهید رنگ تیره دوست دارید طولانی تر پودر سایه دیده بریزید .

در‌حالتی که می‌خواهید رنگ رژلب پر‌نور خیس شود کمتر پودر سایه دیده بریزید .

به جای ژل پترولیوم از چپ استیک فارغ از رنگ نیز می‌توانید استعمال فرمایید .

اسباب و اثاث آرایش و پیرایش طبیعی

رژلب فراهم گردیده را درون یک کاسه سربسته قرار دهید . از جای خالی رژ لب و چپ استیک نیز میتوانید به کارگیری نمائید . گذشته از مصرف بایستی شکیبایی فرمائید تا به طور کامل محکم شود . برای محکم شدن می توانید آن را باطن فریزر بگذارید .

ایجاد رژ لب با خودکار شمعی :

رژ لب ارگانیک

تنظیم خودکار شمعی : با به کارگیری از این نحوه رنگ های بسیار متنوع و زیبایی را می‌توانید صحیح نمایید چون همه رنگ ها در قلم شمعی وجود دارا هستند . از خودکار شمعی های کهن به کارگیری نمایید یا این که یک بسته بخرید .

ایجاد برق لب گیاهی

با حرارت غیر بی واسطه قلم شمعی را آب فرمایید . چنانچه از حرارت بی واسطه به کار گیری فرمائید خودکار شمعی می سوزد . یک قابلمه را آب فرمایید و بگذارید جوش بیاید آنگاه داخل قابلمه یک کاسه دیگر نهاده و خودکار شمعی را درون آب بگذارید تا آب شود .

فراگیری تصویری تولید رژلب

 

روغن بیش تر فرمایید . از روغن هایی مانند : زیتون ، نارگیل ، جوجوبا و بادام می توانید به کارگیری فرمائید . 1 قاشق چایخوری ( 5 میلی لیتر ) کافی می باشد .