سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی در رابطه رژلب و اشکال آن

قطران ذغال سنگ :

بهترین مارک رژ لب
تحت عنوان رنگدانه برای رنگ کردن رژهای قرمز رنگ به کارگیری می گردد. این ادغام سمی درصورت بلعیده شدن می‌تواند منجر تهوع، سردرد و سوزش پوست شود.

Carmine :
رنگ طبیعی که با جوشاندن سوسک های کارمین بدست میاید و ادله اصلی اندوه های پوستی و حساسیت میباشد.

رنگ های دریاچه ای :
استعمال از رنگ های محلول در آب دریاچه ها که در اثر برخورد های شیمیایی و یا این که گیاهان و سنگ های جانور در رودخانه ها بوجود آمده اند. این جور رنگ بسیار سمی بوده و از منابع سرطان زایی بدست آمده که می‌تواند منجر تحریک پوست و ساخت سرطان های پوستی گردد.

نکاتی در رابطه رژلب و اشکال آن
ماتیک یا این که رژ لب ها علاوه بر اینکه دارنده رنگبندی متفاوتی می باشند ، دارنده صورت ظاهری متفاوتی نیز میباشند. در شرایط کلی رژ لب ها به‌این گونه تقسیم میشوند:

1. رژ لب جامد
نکاتی در رابطه رژلب و گونه های آن

رژ لب جامد خویش نیز به دو بخش تقسیم می‌شود. رژ لب های جامد درخشان ، رژ لب های مات و رژ لب مدادی. در هر سه این مدل از رژ لب ها ساختار یکسانی موجود است.

رژلب روشن یا این که کرمی
رژ لب های واضح یا این که کرمی برای کسانی که دارنده لب های کم آب می‌باشند مطلوب میباشد. چون در‌این گونه از رژ ها مقدار متعددی از ویتامین E موجود است. رژ لب کرمی معمولاً با مواد معدنی اثرگذار و تغذیه کننده بافت لب مثل ویتامین E و آلوئه ورا هم پا میباشد که سبب لطافت و تقویت بافت لب می گردد. رژ لب کرمی می تواند بافت درخشان، مخملی و یا این که حتی اکلیلی داشته باشد که سبب ساز پررنگ‌خیس چشم شدن لب‌ها میگردد. رژ لب کرمی را بسته به رنگ و بافت آن می توانید برای شرایط‌های غیرقانونی مثل گردش در شهر و یا این که وضعیت‌های قانونی مثل گوشه و کنار کاری (در رنگ‌های ملایم و در حدود رنگ طبیعی لب) و حتی ضیافت‌ها و مجالس (در رنگ‌های تند و پر‌نور و مجلسی) به کار گیری فرمائید و پوشش زیبایی روی لب‌های خویش داشته باشید.

رژلب مات
رژ لب های مات دارنده پوشش بالایی می‌باشند و بعداز استعمال لب ها را یک دست و جالب نشان می‌دهند. این دسته از رژلب ها دارنده ماندگاری بالایی می‌باشند. رژ لب مات منجر کم آبی لب‌ها میشود و افرادی که پوست کم آب دارا هستند بهتر میباشد از این جور رژ لب ها به کارگیری نکنند و حتی الامکان از برق لب روی آن استعمال نمایند تا چندین ساعت بعد از آرایش و پیرایش لب‌ها کم آب و پوسته پوسته نشوند.

رژ لب مدادی
رژ لب های مدادی با خواص مرطوب کننده و استعمال سهل وآسان در دسترس بوده که برای گونه های پوست نیز مطلوب می‌باشند. رژ لب های مدادی طیف وسیعی از تنالیته ها را دارا بوده و مبنا کاربرد آنان به کار گیری فوق العاده سهل و آسان و شل بر روی لب هاست. رژ لب های مدادی پوششی بی نقص روی لب ها تولید می‌کنند و برای استعمال طولانی برهه زمانی با جلوه ای فریبنده مطلوب می‌باشند. نکته ای دیدنی در پباده سازی رژ لب های مدادی در دست گرفتن راحت آن‌ها در اختیار هنگام به کار گیری میباشد که سبب میگردد آرایشی ظریف و پاک داشته باشید. این رژلب ها نیازی به تجدید یکسری باره ندارند.

2. رژ لب مایع
نکاتی در رابطه رژلب و اشکال آن

 

این دسته از رژ نیز دارنده تنوع میباشد.