سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا فیکانتور لب دردناک میباشد

بهترین مارک رژ لب

 

او‌لین چیزی که برای جذابیت هرچه طولانی تر لب ها به ذهن میرسد، خرید و به کار گیری از شایسته ترین برند رژ لب میباشد. ولی نحوه‌های دیدنی دیگری نیز موجود است که خیر‌فقط دوام بیشتری دارا هستند، بلکه به حیث جذابیت و زیبایی نیز شایسته ترین برند رژ لب جان دار در بازار را به بحران میکشند. یکی این شیوه‌‌ها که مدتی میباشد طرف‌داران اکثری پیدا کرده، انجام فیکانتور (PhiContour) میباشد. این نحوه صرفا برای لب کاربرد ندارد و برای زیبایی ابرو و خط دیده نیز می‌قدرت از آن استفاده نمود. با اعتنا به استقبال گسترده‌ی مخاطبان از این طریق نو، به دنبال شما‌را در جریان داده ها جامعی از فیکانتور قرار می دهیم.

 

فیکانتور چه می‌باشد

 

 

فیکانتور آرایشی نصفه‌دایم برای خط دیده، لب و ابرو میباشد و بعضی وقتها برای زیبایی پوست راز نیز استعمال میشود. این طرز شباهت اکثری به تتو دارااست و انگیزه اصلی آن، متقارن‌کردن آرایش و پیرایش اجزای چهره از پاراگراف لب و ابرو و رفع نواقص آن‌هاست. فیکانتور نیز مانند دیگر شیوه‌های آرایشی، ترفند‌های مختلفی داراست که در آن ذوق‌ی مشتری، شرط اصلی میباشد. اما لازم میباشد قبلی از آن با متخصصان این فن مشورت کردن شود. همانگونه که تا قبل از اینً نیز اشاره شد این فعالیت در‌صورتی‌که اصولی و صحیح صورت بپذیرد، به صورت‌ی شخص جذابیتی دو چندان می دهد. به عنوان مثال بعد از انجام فیکانتور، لب ها به قدری زیباتر می گردند که بیان کننده همواره از شایسته ترین برند رژ لب به کارگیری کرده‌اید.

 

چه اطلاعاتی را قبلی از فیکانتور لب می بایست بدانیم

 

 

با یاری فیکانتور به حیث بصری نصیب‌هایی از لب یا این که ابرو را پهناور یا این که کوچک جلوه می دهیم. با این اکانت بعد از فیکانتور لب بایستی قطعاً از شایسته ترین برند رژ لب به کار گیری نمایید که جذابیت لب ها را کامل شدن نماید. برای انجام این عمل می بایست ملاحظات بخش اعظمی را در لحاظ داشته باشید و در رخ داشتن وضعیت ذیل، مسلماً حیث کارشناس را جویا گردید:

 

ایرادات پوستی (آکنه حاد و بیماری صدف پوستی)؛

بیماری های خراب؛

تبخال؛

مصرف داروها؛

داشتن پیرایش دایم.

نکته: این روند ممکن میباشد بیماری های پنهان‌ی تن را فعال نماید؛ در سود پیشنهاد میگردد چندی پیش از انجام آن بی تردیدً بس از مشاوره با پزشک معالج خویش، داروی ضدتبخال مصرف نمایید تا در گیر تبخال نشوید.

 

فیکانتور لب چقدر ماندگاری داراست

 

 

رعایت ملاحظاتی که در صدر به آنها اشاره کردیم، اهمیت اکثری در ماندگاری فیکانتور داراست و در حدود 70 درصد انجام برد‌آمیز آن را تضمین می نماید. بعد از فیکانتور لب نیز بایستی صد رد صدً از اسباب و اثاث آرایش و پیرایش با کیفیت استعمال فرمائید و شایسته ترین برند رژ لب را روی لب های خویش بزنید تا ماندگاری آن ارتقا پیدا نماید. از میان رفتن رنگدانه هایی که با فیکانتور تولید می‌گردد به معیار چرب بودن پوست اشخاص بستگی داراست. به هر اندازه که پوست بیش تر چرب باشد، زودتر شاهد از فی مابین رفتن رنگدانه ها خوا‌هیم بود. تعرق شدید و قرار به چنگ آوردن در معرض نوروفروغ خورشید نیز منزه شدن رنگدانه ها را پیرو دارااست. تجربه نشان داده میباشد فیکانتور چیزی فی مابین 1 تا نهایتاً 3 سال دوام میاورد. اشخاصی که پوست چربی دارا هستند می بایست بعداز سپری شد 2 سال، به تامل تجدید آن باشند.

 

آیا فیکانتور لب دردناک میباشد

 

 

از آنجایی که آستانه تحمل درد در اشخاص با یکدیگر تفاوت دارااست، نمی‌اقتدار مقدار ظریف درد فیکانتور را معین کرد. اشخاصی که از هرگونه درد خوف دارا هستند و خانم‌هایی که در زمانه قاعدگی قصد انجام این عمل را دارا هستند، درد بیشتری تحمل خواهند کرد. به همین عامل برای کاهش درد و تولید بی‌حسی، قبلی از انجام فیکانتور لب، روی آن ها بنزوکائین (Benzocain)، لیدوکائین (Lidocain) یا این که تتراکاین (Tetracaine) مالیده میشود تا درد آن قابل تحمل‌خیس باشد. بایستی اعتراف کرد به رغم به کارگیری از مواد بی‌حسی، فیکانتور گشوده هم دردناک میباشد. در‌صورتی‌که تحمل درد را ندارید، به‌تیتر جایگزین، خرید شایسته ترین برند رژ لب حجم دهنده و 24 ساعته را به شما توصیه می کنیم.

 

برای فیکانتور لب چه رنگی را بایستی تعیین کرد

 

 

 برای فیکانتور می بایست صد رد صدً به مؤسسه‌ای رجوع کنید که رنگ‌های باکیفیتی را بدین خواسته به کار گیری می‌نماید. ضابطه خاصی برای رنگ‌بندی فیکانتور نیست. رنگ‌ها طبق ذوق وسلیقه‌ی مشتری و متناسب با تون رنگ پوست وی گزینش می گردند. در صورتی‌که برای تعیین رنگ مطلوب شک وتردید دارید، توصیه می کنیم با کارشناس این رشته مشورت کردن نمایید. تماماً بدیهی میباشد که چنین فردی، تجربه‌ی انجام این پروسه برای پوست های متفاوت با تناژ گوناگون را دارااست و میتواند راهنمای نیکی برای شما باشد.

 

زمان بهبود فیکانتور یکسری روز ارتفاع میکشد

 

 

فیکانتور بعداز 3 تا 4 روز یا این که نهایتاً یک هفته بهبود مییابد. در صورتی‌که ضیافت قانونی و مهمی را در پیش رو دارید، توصیه می کنیم دست‌‌معدود یک یا این که دو هفته زودتر فیکانتور انجام دهید تا لب های شما تماماً حالتی طبیعی و خوشگل پیدا نماید. رنگدانه های فیکانتور بعد از 5 تا 7 روز، تیره‌خیس می گردند. یک هفته بعد از آن تا حدود 40 تا 50 درصد از تراکم رنگدانه‌ ها کاسته میشود. براین اساس در شرایطی که بعداز این روند شم کردید که رنگ لب های شما تیره‌خیس شده‌است، دوره بدهید تا بعداز سپری شد چندین روز، رنگ دل‌خواه را پیدا نماید. در روزهایی که لب های شما بر اثر فیکانتور بیشتراز‌ حد تیره شده‌است، با خرید شایسته ترین برند رژ لب که دارنده ترکیبات آلرژی‌زا نباشد، رنگ آن را متعادل نمایید.

 

آیا فیکانتور به تجدید نیاز دارااست

فیکانتور روشی نصفه‌دایم شناخته می شود و با دقت به اینکه رنگدانه ها در لایه‌های عمیق پوست بیرونی قرار میگیرند و بافت و معیار چربی پوست اشخاص با هم تفاوت دارااست، عصر مشخصی را نمی‌اقتدار برای تجدید آن اظهار کرد. تجربه نشان داده میباشد عموماً چیزی بعداز 4 تا 6 هفته و نهایتاً 12 هفته از انجام فیکانتور، این طرز به تمدید نیاز دارااست.

 

امید داریم با این توضیحات در جریان بی نقص فیکانتور لب قرار گرفته باشید. در صورتیکه داشتن لب های قشنگ و حجیم برایتان مهم میباشد؛ البته برای انجام این مراحل شک دارید، مغازه اینترنتی اُردمی – منبع تخصصی محصول ها آرایشی، بهداشتی و تندرستی، خرید و به کارگیری از شایسته ترین برند رژ لب را به شما توصیه می کند. نوشته‌علمی‌ی «شیوه های گزینش رنگ مطلوب رژ لب برای گونه های پوست» به شما یاری می‌نماید تعیین بهتری داشته باشید. در انتها سفارش می کنیم درصورتی که تجربه‌ی سودمندی دراین باره دارید، در نصیب ایده ها با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.